Loopt uw Functioneel beheerder TOPdesk ook zo over van het werk? Blijven de meldingen en wensen maar binnenstromen?
Wellicht dat ik hier verandering in kan brengen.
In eerste instantie samen met de functioneel beheerder die werkvoorraad weg werken.
Samen met de functioneel beheerder kijken waar hij tegen aanloopt, waardoor de aantal meldingen oplopen.
En met de uitkomst van die analyse een verbeterplan opstellen, waarmee ik dan samen met die functioneel beheerder TOPdesk aan ga werken.
Dan moet u denken aan bijvoorbeeld:
- Kennisverbreding van TOPdesk om zo zwaardere TOPdesk problemen zelfstandig op te kunnen lossen.
- Verbetering van het functioneel beheer proces.
- Verbetering van het vastleggen en up-to date houden van de documentatie
- Verbetering van het autorisatie proces
- Verbetering van het onboarding en offboarding proces
Ook beheer op afstand is mogelijk, wanneer u gebruik maakt van TOPdesk SaaS, op basis van een strippenkaart constuctie.
Dan kan uw TOPdesk gekoppelt worden aan mijn TOPdesk, doormiddel van Collaboration Platform of API.
Op die manier bent u instaat om in uw eigen TOPdesk meldingen aanmaken en doorzetten naar de TOPdesk omgeving van Verkerk Webdesign en Services.
De verschillende statussen en updates worden dan ook gesynchroniseerd doormiddel van één van deze koppelingen met uw TOPdesk.
Zo bespaart u tijd en geld en houdt u op een gemakkelijke manier de status bij van de aangemelde incidenten in uw eigen TOPdesk .
Wilt u meer informatie of een offerte?
Dat kunt u opvragen door een verzoek in te dienen via mijn contactformulier of stuur een verzoek naar info@verkerk-webdesign.nl.